ZGŁOSZENIE SERWISOWE
Zgłoszenie serwisowe możesz złożyć na cztery sposoby:
Po otrzymaniu zgłoszenia, natychmiast przystępujemy do działania, by jak najszybciej rozwiązać problem.
Po zgłoszeniu nasi technicy diagnozują urządzenie, identyfikując bieżący problem oraz sprawdzając podzespoły, które mogą powodować ewentualne awarie w przyszłości
Po zakończeniu diagnostyki, przygotowujemy szczegółową wycenę wraz z proponowanym zakresem prac i czasem realizacji. Naprawę rozpoczynamy dopiero po akceptacji kosztów przez Klienta.
Po akceptacji propozycji przez Klienta, przystępujemy do naprawy urządzenia, zawsze dbając o to, by przywrócić sprawność urządzenia w najbardziej korzystny dla Klienta sposób, bez zbędnych kosztów.
Po zakończeniu naprawy, każde urządzenie przechodzi rygorystyczne testy końcowe. Celem tych testów jest upewnienie się, że autoklaw działa zgodnie z normami i specyfikacjami producenta, zapewniając bezpieczeństwo i efektywność jego działania.
Po pozytywnym przejściu testów, urządzenie bezpiecznie dostarczamy z powrotem do Klienta w skrzyni transportowej. Na zakończenie wysyłamy mailowo szczegółowy raport z przeprowadzonych prac, który spełnia wymogi Stacji Sanepidu
W JTB Enbio Serwis rozumiemy, jak ważna jest ciągłość pracy w salonie kosmetycznym. Oferujemy urządzenie zastępcze na czas serwisowania autoklawu, dzięki czemu nie musisz martwić się o przestoje. Dla klientów, którzy zakupili autoklaw w naszej firmie, urządzenie zastępcze jest udostępniane za darmo. Dzięki temu możesz kontynuować pracę bez zakłóceń, z pełnym spokojem i komfortem, wiedząc, że proces sterylizacji będzie przebiegał bez przerw.
Wyślij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w sprawie wyceny usługi serwisowej.
Odwiedź nas
Usługi
Informacje